Djur kliar!

   2017-09-25 - 21:08:00
Det är inte bara en dans på gröna ängar att hjälpa vilda djur🤣
 
Glömde nästan bort ett tag att jag är allergisk!
Men nu har jouren proppat i mig mängder med kortison och ska köra en kur oxå så är redan bättre!
 
Jag spräckte ju mobilskärmen igen förra helgen...var inte ens 6 månader från när jag råkade köra över den förra med bilen🤣 tog det på försäkringen och värdet var så högt då blir nog inte då dyrt.
 
Annars rullar allting på, håll i er för ny är nya dmedjan nästan klar. Längtar att komma igång och har beställningar väntar😃
Måste komplettera m lite material sen jädrarns!
 
Nä nu paradise Hotel sen sova! 

Kommentarer
josefine

är det några snygga killar i paradise hotel har inte kollat på de iår faktiskt. ha en fortsatt trevlig kväll <3 fin blogg btw

2017-09-25 - 21:10:34
URL: http://www.mindgirl.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0