När det kryper i brallan!

   2017-10-17 - 16:00:00
Jag har fan myror i brallan!
När M jobbar kväll är jag alltid så fruktansvärt uttråkad och rastlös.
Nu väntar jag bara på att vi ska åka till Thailand igen den 3 november och vi kommer att åka direkt från flygplatsen till Koh Chang med buss och vara där 10 nätter, sen kommer vi att åka tillbaka till Bangkok och vara där och bor på Executive Club på Windsor i tre nätter och sen åka hem till Sverige igen.
 
Jag längtar efter att få lite sol bad och värme Jag hoppas att det inte kommer regna så mycket nu säsongen har ju precis börjat men jag hoppas att det kan bli bra i alla fall.
 
Vi kommer alla borta när programmet Sveriges fetaste hundar har premiär i SVT att det känns faktiskt jättebra var borta de två första episoderna. Det är mest synd om Bobby som kommer få vara på hemmaplan men det kommer nog gå bra för honom och sa Jag tror du kommer kunna bli en del Rabalder om programmet men jag tror att den då kommer bli väldigt roligt att jag vet att jag och Bobby eller framförallt Bobby Han kommer att skärma hela svenska folket och  Det är vi som gör teven helt enkelt!
 
Annars är 9Mile design igång igen Jag har en beställning nu på en halskedja som jag håller på att tillverka ser den tillbaka och den är klar för leverans om inte alltför länge och det känns jätteroligt att jag är på gång igen efter så pass lång tid som den då har gått sedan Jag höll på med det här.
 
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0