Jobbintervjuer konstant!

   2017-10-30 - 14:57:08
Just nu är jag på så mycket anställnings intervjuer att jag tappat räkningen😂
Gett mig fasen på att hitta en arbetsplats där jag vill stanna en tid nu och sökt massor av olika jobb. Åker ju till Thailand på fredag igen så får lugna mig aningen nu. Men sitter just nu och väntar på ytterligare ett möte. I lördags vart vi bjudna på Thai av mamma och pappa och
Igår räffsade vi löv i stugan och då bjöd de på utemat igen! Herregud rullar snart fram😂
Gullisarna! Bästa föräldrarna!❤
 
Idag har vi räffsat ihop löven hemma med. Nu ska bara högarna iväg..FYYY det är ju det som är det tråkigaste!
Pricka en kapillär på akupunkturen i fredags...skönt😒
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0