Hopp hopp hopp...

   2017-06-20 - 20:12:59
Vi tränar hinderbana här hemma varje kväll nu, går i skogen, busar och myser.
När filmteamet var här igår var vi hos C och hon på tarotkort på mig för första gången!!! 
Precis som mitt liv känns just nu så kom kört upp som visade stress, irritation, negativitet! Och jag är ju verkligen inne i ett "skitflow" just nu!
Mitt kort över den jag ska vara var ett givet kort.. .det här skriker på mig så jag och tog upp kortet. Å gissa vad det var...PRINSESSAN såklart😂 detta är så märkligt!
Fick peptalk av C. och nu ska vi verkligen bara ha roligt jag och Bobby.
 
 
Har fruktansvärd huvudvärk, yrsel så fort jag vrider huvudet och det kommer väl från nacken antar jag! Är så jävla less på att alltid ha ont överallt!!!
 
Bre har jag börjat jobba xtra på ett hotell i stan, så jag det?
Nä nu ska vi spela lite mer maffia å sedan sängen. 
I morgon ska Bobby på vattengympa! (Rehab)
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0