Sliskelislask slicka på bilen

   2017-01-31 - 13:43:04
Idag har jag skrattat så tårarna sprutat och jag börjar igen så fort jag tänker på vad vi hittade idag...Ett djur har slickat vägsalt från Manges bil! HAHAHAHAHA!
 
 Jag garvar läppen a
 
Jag garvar läppen av mig!
 
I övrigt renoverar vi kök och tidigare målade vi källartrappens väggar.
 
Vi provbyggde dessutom en kökslampa, (den ska ändras rejält) och när vi tände den höll vi på att blåsa ut alla 3! FYFAN VILKET LJUS! 7 x46W var lite FÖR BRA, vi lyste upp hela grannens gård från vårt köksfönster.
 
Jaa, så även där fick vi skratta så tårarna rann.
 
För övrigt går vi med hårborstarna på promenad, prövar kycklingfötter :/ , myser, har värk, äter världens godaste skorpor och under tapetseringen tyckte någon det var väldigt konstigt att godisskåpet var försvunnet och stod ändå där och väntade på snask <3
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0