Out of order

   2017-01-18 - 19:49:00
Zzzzzz vi är så trötta både Magnus, Bobby och jag!
Mycket som händer i livet just nu och min eds+adhd och denna satans kroniska smärta är en skitdålig kombo för någon som vill vara pigg...DET GÅR LIXOM INTE ALLS!
Träning och kost är på g på allvar nu...i går somnade Mange 20.00 då jag kollade på hundar på youtube och fastnade då hårt för en sorglig story om den gamla vackra gatuhunden BARABAS!
VILKEN UNDERBAR PERSONLIGHET!
Honom hade jag gärna velat fått äran att ha i min familj.
 
Så en annan raring som varit med om något annat hemskt:(
 Så himla VACKER:D
 
För en tid sedan såg jag ett klipp där en hund släpades eftet en bil på en väg...kan inte bli av med ångesten! Älskade djur! Jag hade krossat förarens skalle på riktigt!
Hundens blick då bilen åter började rulla framåt:(
 
Nä nu har Mange somnat, vi gick å la oss efter att ha somnat i soffan alla 3. 
Appropå soffan så fick jag tillbaka 9.000 för den i förrgår, gäller å hävda sin rätt och vara envis!
God natt och sov så gott <3
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0