Låt mig bara vara!

   2017-01-05 - 18:59:45
Har gråtit flera timmar!
Samma sak varenda jävla dag...
Orkar inte med detta längre. Suget efter Benzo blir enormt direkt men man tager vad man haver...tagit 10 atarax x25mg
Ligger i sängen...orkar inte bry mig längre!
Ingen bryr sig ändå...varför ska jag då göra det?!
 
Atarax i för hög dos kan ge hjärtarytmi...hoppas hjärthelvetet stannar så jag slipper den här skiten en gång för alla!
 
Vill inte mer!
Uppenbart är jag bara en börda,  å M går inte prata med!
Han blir bara knäpptyst eller gäspar så fort jag bara tar sats för att ta upp och försöka prata om allt!
Nu gör jag som jag alltid gjort, jag gräver ner mig i sängen...tar piller, slocknar för en stund för att slippa känna smärtan!
 
INGEN FÖRSTÅR OCH INGEN VILL FÖRSTÅ!
 
 
 

Kommentarer
Anonym

Jooo jag förstår!!!
Men vill att du ska vara rädd om dig.
Bryr mig.
Massa kramar.

2017-01-05 - 22:41:15

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0