3 saker

   2017-01-08 - 21:59:59

3 saker

• Tre saker jag skulle vilja uppleva igen


Joeys värme

Jamaica

Dansa på Palace

• Tre saker jag uppskattar 

Samarbetande människor

Min familj

Min utbildning


Överraskningar 

• Tre saker som jag vill ha

Pengar
En frisk och lycklig familj
Ett liv utan denna fysiska smärta

• Tre saker jag älskar att göra 
Bada varna bad
Träna 
Umgås med nära och kära

• Tre ord som beskriver mig 
Eldig
Strukturerad
Envis 

Tre saker jag vill bli bättre på

Ta hand om mig själv. 
Att gå riktiga långisar med Bobby

Dansa

• Tre saker jag inte kan vara utan
Mina föräldrar
Hundarna i mitt liv

Arne-Maria

• Tre drömmar jag hoppas blir verkliga 
Driva egrn krog
Tjäna pengar

Kunna resa mycket då min personal jobbar 😀


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0