Så mycket kärlek

   2017-02-07 - 20:10:00
Idag var Bobby till doktorn för första gången sen han vaccinerades i april. Den 13 mars ska dom dra ut hans brutna tand. När man varit duktig hos doktorn får man ju välja en grej som present och idag blev det en kattleksak *haha* en liten humla som zurrar så fort m  i princip tittar åt den.
 
Matten i huset är smått uttråkad när hussen jobbr kväll aå tyvärr råkar djuret ut för lite tråkigheter ibland
 
 
Å appropå humlan ja...den har nu varit runt i hela huset surrande och full med vovvespott :D
 
Jg kn inte beskriv hur mycket jag älskar denna varelsen.
 
Det kändes lite konstigt att gå in i det rum jag tror det var Joey dog i. Jag har förträngt det en del och dom har även byggt om. Fyfan minnena kommer tillbaka! Min vackra prins<3 Dom är båda två så oerhört älskade!
 
 
Nu är i alla fall Bobby trött efter strapatserna!
Gonatt!
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0