Jättesjuk hund, Fräsen och kaninen

   2017-08-06 - 04:48:00
Bobby är jättedålig. Han har kräkts hysteriskt hela kvällen. I var på kalas hos Peter å Marie i stan och han började kräkas.jag och Bobby åkte hem och jag fick tag i en veterinär i Åby med nattjour.Han började kräkas blod så jag blev jätteorolig!
Har kokat vätskeersättning, men lillkillen vill inte ha! Han är jättetörstig men när han dricker minsta lilla så kräks han😕 temp 38.7°C. Jag vakar med Bobby på soffan och Mange sover ruset av sig.
 
Verkligen sjukstuga här!
 
Förra helgen var vi i Varberg och tältade, var på Ullared, åt sushi och chillade på stranden i stormvind typ🙃
   
 
 
 
Denna bild är helt otrolig, den är inte redigerad ett dugg alls. Och öronen blåser fritt❤
 
 
Just nu har vi en igelkottsunge och en tamkanin i rehabet. Igelkotten bör öka ca 20g per dag i vikt och släpps ut vid 500g och 13-14 cm lång och bra hull. Den åker till Lilla vilthuset för rehab då mina 48 timmar snart gått.
Kaninen ringde de in om igår att utländska barn och karlar jagat i flera timmar. Någon hade kastat ur den sa vissa. Nu vilar den i vår källare och i morgon testas nytt hem. Polisen är underrättade.
 
 
I fredags provkörde vi en bil....MUSTANG😍
 
 
Nu ska jag vaka vidare!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0