Bättring

   2017-08-08 - 08:14:01
Igår fick jag hämta hem min lille Bobby från djursjukhuset.
Väldigt medtagen, utmärglad och trött men vid gott mod åkte vi hem med massa skonkost, tillskott och mediciner i bagaget.
Lönn mötte upp oss utanför Valla n stund för att säga hej till lillkillen också då det ju är hans ögonsten oxå.
Han har gått upp 0.2kg från han blev inlagd. Men är mest vätskebalansen som återställts via droppet och han får behålla maten/vattnet.
En riktigt elak magkatarr lyder diagnosen och dygnets vård gick loss på 11.100kr. Tur man har försäkrat upp den bästa med försäkring upp över öronen☺
Skulle ändå ta ett lån om det behövdes, sälja allt jag äger om det vore så. Helt allvarligt! Jag var beredd att göra detsamma för Joey.
Han är så mammig nu hjärtat!
 
 
 

Kommentarer
NORRSKEN EMMA

aw så söööt =)

2017-08-08 - 08:21:05
URL: http://nouw.com/lillemmish

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0