Uppgiven

   2016-11-11 - 10:17:42
Känns som om hela min värld håller på att rasa samman igen!
Gjort det en tid, och börjar nu förstå att det nog beror på att jag slutat med Cipralex. trodde inte skiten gjorde någon skillnad  men tydligen verkar det som så.
 
Är trött, sov 16 timmar av hårdagens dygn, är grinig, nedstämd, ångesten från helvetet, många mörka tankar och panik över att Joey inte finns med mig som blivit ännu starkare igen nu senaste tiden.
 
Kidsen. ..när dom är här blir jag galen! men istället för att det blir nåt vettigt av nåt så deltar det alltid med tjuriga ungar å tjurig man eftersom dom inte kan förstå ett skit från min vinkel.
 
Orkar inte ha då järn hemma längre...har tagit cipralex nu. börjar mä dikten igen...kan knte leva såhär. all glädje å livslust är borta igen! Jag går i mitt vakuum, känner mig helt ensam fast det är folk omkring mig!
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0