Värpnöd!

   2016-05-28 - 20:59:00
Asså nu är det äl igen. Nu efter behandling nr 2 och med annat preparat. Var på provtagning i onsdags och blir igen på måndag. Får se om de vill bli några bebisar nu då?! Knappast troligt va?! Känns som jag har 3 strutsägg denna gång oxå 😂
 
Har nu tagit beslutet...jag ska börja på gymmet igen...jag längtar och saknar det och behöver det😊
 
I morgon börjar jag redan 7.30 pga. Mors dag då vi har massor att göra och massor av gäster om det blir som tidigare år. 
I kväll bjöd M mig på käk på Joans...å Choan frågade M om jag var Frida när jag satt vid bordet. Vi har ju snackat jobb på fb å telefon en del☺
 
Älskade mamma opererades i torsdags...det har gått bra...tufft men min mamma är en riktig kämpe...❤
 
 
Kocklunch
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0