Sjuka människor

   2016-05-16 - 14:34:51
Trots att mitt liv förändrats mycket senaste åren visar sig tyvärr tecken på att en del aldrig kommit framåt i livet. Folk jag gått i terapi tillsammans med som fortfarande stampar på noll. Inte klarar sig på egen hand, får ständiga återfall för tunga droger och är både manipulativa och självömkande dramaqueens.
Dessa har gett sig på mig tidigare då de inte kunde hantera att mitt liv är så bra idag till skillnad mot deras egna...nu har det varit dags igen, men det rör mig inte i ryggen. Snart börjas det väl busringa mä dom sist😂 nä...låt mig vara...ni är SMUTS!!!
 Tur det finns spamfilter även gör blogkommrntarer😊
ENOUGH!!!
 
Idag är jag ledig, tränat, varit hos dietisten, handlat, sovit och gosar nu vovve i soffan i väntan på att M ska komma från jobbet. Ska dra igång lite mat tror jag☺ 
Blir nog fried noodles med köttfärs 😊

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0