MORFINNODD

   2016-05-03 - 20:57:00
Mitt humör är åt HELVETE!!! Det går upp och det går ner...är KRONISKT RASANDE!!!! eftersom jag inte nyttjar Benzo sedan 1.5 år så har jag gjort mig av mä skiten...men nu är det andra dagen jag proppat i mig morfin bara för att bli lugn!!! Psyk ringer i morgon...min omgivning fattar som alltid INGENTING!!!! TRODDE diverse kurser etc. Genom året gett nåt...men NÄÄÄÄ INTE ETT SKIT OCH JAG ORKAR INTE BLI MISSFÖRSTÅDD HELA JÄVLA TIDEN!!!!!!!! Folk LYSSNAR INTE ....!!!! Tror folk det är gött å vara rasande varje jävla dag????? Dra bläckpennor i armarna, Banka på bilen, skrika i bilen, kasta saker, HATA!!!!!
OM FOLK KUNDE LYSSNA PÅ NÅT JAG SÄGER Å INTE DRA EGNA SLUTSATSER SOM INTE STÄMMER FÖR PERSONEN INTE LYSSNAR UTAN BARA DRAR TILL MÄ NÅT OM OCH OM IGEN.....ALLTSÅ JAG VILL DÖDA NÅN!!!!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0