Pergotime

   2016-03-11 - 22:54:28
Jag ska börja med Pergotime om någon månad, det innebär en markant ökad risk/chans för inte bara tvillingar utan även trillingar. ;) 
Blir ju mycket spännande måste jag säga!
Idag har vi sovit hela eftermiddagen, well det händer inte så mycket här hemma just nu.
Skillnad med skolan där det nu återstår 4 veckor av allting, ojojoj! 
Idag var en sån dag då jag var väldigt tacksam över att jag är så beslutsam om att aldrig röra en benzo till i mitt liv. Både M och jag är rätt nedstämda förmodligen pga.att det är så jävla mycket med precis allting omkring oss just nu. Vi är väldigt glada att vi har varandra, men vi går som spöken här och glor på varandra...:/
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0