Ledigt

   2016-06-20 - 17:28:23
Nu har jag jobbat å ska inte jobra förrän på söndag igen. Efter det har jag ledigt en vecka till då det är vår bröllopsvecka.
På onsdag är det begravning...känner inte för att åka dit då vissa personer som kommer närvara verkligen äcklar mig och är beyond dirt för mig! 
Men skiter ju i dom...är morfar jag kommer dit för OM jag kommer åka. 
Mamma ska nog inte med, kanske åker jag för hennes skull. Hon är inte tillräckligt bra.
 
Skulle börjat preppat mat till bröllopet nu ikväll men tog mitt förnuft till fånga och har förenklat just den rätten på plockbordet. Så är ingen panik. Ska försöka packa lite mer istället. M jobbar em och är inte hemma förrän efter 01 i natt. TRÅKIGT! !!
 
Sååå Här ligger jag i badet nu då, Boppen ligger breve och väntar troget och jag funderar på vad jag ska göra egentligen?! Lusten till å ens göra NÅT försvinner jämt när man kommer hit...
 
Kolla den vackra blomsterkornellen vid villa Flora. Blommorna kommer bli rosa oxå framöver innan de blommat klart. Helt ett träd i min smak☺
 
 
 
Träffade på denna skönhet på väg till jobbet. Inte alls rädd, blev lite orolig över svansen om den har skabb raringen. Så ringde jägare som skulle åka å kolla.
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0