Gott nytt år!

   2016-12-31 - 08:43:00
 
Jag blev färdig a la carte kock
 
Jag fyllde 38 år
 
Bobby fortsatte att älska semlor
 
Vi flydde fältet från råttboet i Sonstorp
 
Jag debuterade som groda
 
Vi hade besök av Halloweenspöket
 
Catthis, jag och Bobby fortsatte att virvla fram ett år till
 
KENT tog farväl och vi stod som VIP på konsertpremiären
 
Vår älskade morfar/far lämnade oss
 
Jag jobbade på olika ställen då kockyrket dignar av arbetsmöjligheter
 
Jag fick min älskade Magnus
 
Joey vakade över oss
 
Vi flyttade in i mina föräldrars hus
 
Smärtan och saknaden gjorde fortfarande lika ont över att jag miste min JOEY 2013
 
 Vi vistades en del i Märsta
 
Malin blev mamma (Magnus syster)
 
Vi bytte min vita Kia mot en röd...
 
 
...och Manges gula mot en blå!
 
 
 
Jag räddade, och förlorade vilda djur
 
 Jag fann Demarque, ett av "mina" barn från Jamaica efter 16 år
 
Vi kämpade tillsammans mot min mammas cancer
 
Vi lekte skogsmullar
 
Jag fortsatte att hålla mig ren, och passerade 2års linjen
 
VI FICK UPPLEVA ETT HELT FANTASTISKT ÅR TILLSAMMANS! Och med detta...
Vi önskar alla våra läsare ett underbart 2017!
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0