Sömnlös in The sofa

   2016-08-12 - 02:32:10
Vaknade igen redan 00.05 så gick ner och har nu en dålig film på tv, ligger här tillsammans med Bobby och myser.
Har ONT!!!
Börjar ana varför mina kramper i mellangärdet existerar....samma grej kan tydligen ha med EDS att göra som så mycket annat jag har besvär av.
I förmiddags var jag på anställningsintervju. Gick kanonbra och kändes bättre än väntat. 😊 ska provjobba på torsdag.
 
Tagit 12.5mg Lergigan och ska se om jag somnar på det. Vill inte ta nåt alls egentligen för man blir så seg. Därför delade jag en 50mg i 4 och tog en del.
 
OM vi skulle bli med bebis måste Ataraxen bort och då är det Lergigan som gäller oavsett!
 
Nä nu ska jag ligga här å tycka synd om mig själv! 
 
Börjar komma igång med träning och kost igen förresten...går jättebra och är riktigt roligt😊
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0