Ifenin

   2016-08-20 - 21:28:00
Har sån fruktansvärd värk och smärta i rygg, nacke, axlar, foten då det spridit sig från den brutna tån. Händer, käkar huvud å leder!!! 
Jag pallar inte detta längre...tar ju dubbla 665 Alvedon 3 ggr per dag. Frågade svärmor om hon hade nå ibuprofen. Men hon gav mig Ifenin. Finns receptfritt som Alvedon. MEN DOM FUNKAR SÅ JÄVLA BRA PÅ MIG!!!
Läste dock nu att det är NSAID preparat vilket inte är speciellt vänligt mot eventuella bebismagar. Ska ändå ringa smärtkliniken på måndag och kolla vilka undantag man kan göra. För detta "VÄRKligen" behövde jag!
Jag VILL INTE ha morfin, kodein eller annan skit!!! Inget jävla beroendeskit för mig igen...ever!!!
Visst...längtar efter citodon i detta nu (beroendeframkallande tablett som man ändå kan få nästan samma effekt om man blandar ibuprofen och paracetamol) men dessa funka ju ändå rätt bra. Ingenting fungerar fullt ut.
Folk som inte lever med kronisk smärta som tex. "Ehler dahnlos syndrom" som i mitt fall kan ALDRIG förstå att man INTE ORKAR!!! 
Tänk dig om du har huvudvärk VARJE DAG, hela livet kretsar om att komma ihåg värktabletterna:(
 
Spända käkar som de nu börjat ana har nåt vajsing i sig och det tillsammans med nacke och axlar orsakar HUVUDVÄRK!!! 
Så fort du håller upp en arm i luften eller dom nu jag bloggar...och det börjar pirra i nerverna k handen/armen. Ligger jag helt vanligt i en soffa börjar fötterna somna och allt beror på nerver som kommer i kläm i min kropp pga. svullnad mm.
DET ÄR INGET JÄVLA SKÄMT!!!!
 
ville bara säga det☺
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0