Bruten tå

   2016-08-13 - 09:51:00
Jaha, så bröt jag tån inatt på en massiv träpall från IKEA som stod i sovrummet😠
Det hindrade dock inte min envishet att dra till gymmet utan jag åkte dit och körde cardio 40 minuter med Catthis. Kändes helt ok eftersom foten står stadigt på plattan.
Mina sömnlösa nätter fortsätter att hålla i sig. Har tagit ytterst lite Lergigan men det hjälper föga. Vill inte ta högre dos då man blir så kavla luddig i skallen.  Helt otroligt att jag kunde trycka i mig en karta xanor för 2 år sen och ändå leva och kämpa på. 10 år med narkotikaklassade läkemedel i form av lugnande räckte och jag har sedan dess mått bättre än någonsin. Livet har med detta vänt, jag har blivit mottaglig för vad livet ger.
 
 
Ikväll kommer Jenny å Pata å grillar lite. Här hemma går det framåt sakta men säkert.
Igår lämnade vi gula Volvon på allbilskroten i stan och fick då även se händelö- branden på nära håll.
 
 
 
Vill nu visa en helt fantastisk bild jag fick till igår. Att något så simpelt som en frukost kan vara så..så VACKER:)
 
 
Over n out

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0