Bobby på rymmen

   2016-08-21 - 19:47:01
 
Idag när vi drog till Kista så vråla Sanna BOBBY ÄR UTE!!!
han kom springande efter oss i bilen...Sanna flög ur och tog honom samtidigt som Jimmy och Mats kom ut på jakt efter rymlingen.
Kul de känna ångesten som for igenom Bobbys lilla kropp...LÄMNA MIG INTE, VÄNTA, HALLÅÅÅÅÅ, JAG VILL OCKSÅ FÖLJA MED vilken panikkänsla han måste haft mitt lilla hjärta 😭
Men han fick gå ut med Mats å Hjördis på promenad och vi var snart tillbaka å då var det fest igen och skrammel med egna nyckelknippan.
Ja för Bobby är BESATT av min bilnyckeln. ..så varje gång han blir glad ska han ha den. Nu bytte jag bil och han fick nyckelringen med en egen gammal nyckel på...fatta vilken LYCKA😃
 
Liten trött i bilen hem ❤

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0