VAKEN!

   2015-09-14 - 03:03:46
Inatt har jag vaknat en gång i timmen, och som ni ser är natten inte slut på långa vägar.
Ska börja min praktik i morgon bitti, blir nog kul. Känner ju redan köksmästaren så kan nog bli en extra "oregano på pizzan" ;)
 
Vad händer annars...tjaaa barnen har flyttat till sin mamma och kommer bara vara hos oss varannan helg en tid framöver. Detta mycket för jag känner jag håller på att flippa ur! Mange och jag behöver hitta varandra och oss själva och landa i allt som har hänt sista tiden.
Flytt, cancer, jobbigt i skolan, barn som hamnar i tonåren, värk i kroppen å allt annat. Har ju dessutom dragits med en uvi i kroppen en längre tid som nu behandlats men fortfarande känns av och hörselgångsinflammation på det. 
 
Har fått diagnosen Eds 
Har faktiskt funderat själv på om det kan ha funnits en tid, så åter igen...Jag borde bli läkare ;)
 
Nä ska försöka sova lite nu...annars blir jag väl skittrött och försover mig som i fredags. Då vaknade jag 06:50 och har 40 min resväg till skolan å börjar 8:40. Tog bilresan på 30 min så exakt när klockan var 20 i så entrade jag klassrummet :) det ni!!!
 
Night!!! <3 
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0