NÄR LIVET STANNAR!

   2015-09-09 - 19:28:00
I dag kom den slutgiltiga cancerdiagnosen...som tur är har den inte spridit sig till andra organ...nu väntar en tuff tid för oss alla :( 
Men tillsammans är vi starka!
Äckliga jävla cancer gå å ta nån annan istället för MIN släkting!!! För jag ÄLSKAR faktiskt hen!
 
Idag gjorde jag varukorg på egen begäran och fick svartkål, ryggbiff och granatäpple... Resultaten ser du nedan...
 
Gräddstuvad svartkål med bacon och parmesanost.
 
Citronmarinerad ryggbiff med potatiskaka och en gräddig sås med rödvinssås till.
 
 
Grenadininkokta päron med syrup, grädde och granatäpple.
 

Kommentarer
Malin

cancer är en jävla sjukdom! det är så orättvist för alla som drabbas :(

Svar: Ja jag HATAR DEN!!! Kram
ninemile

2015-09-09 - 19:45:05
URL: http://nouw.com/malinranta

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0