Ilska

   2015-09-30 - 21:52:04
Idag var jag faktiskt på psyk...träffade en ny jättebra läkare som var helt fantastisk.
Han vill inte göra några medicinändringar ännu eftersom jag inte har mycket och vill ha minimalt. Samt så kommer min nya leksak "Tutu"  på fredag...min feta crosstrainer. I morgon drar jag in 250.000 på lägenheten. Det känns både bra, men lite tråkigt att nu lämna över den på allvar. 
 
Läkaren kunde ju se en massa frustrerande saker som pågått under längre tid i mitt liv tex. Plugget, inte hinna dra till gymmet, barnstrul, sjukdom i familjen, flytt, mm. Och nu jävlar! Nu tänker jag lägga fokus på mig själv och även på Mange! Och på hen som har äckelcancer såklart!!! 
Allt annat ger jag fullkomligt fan i!!!
 
 
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0