MISE EN PLAIS

   2015-03-26 - 16:54:01
Hade en riktigt fet mise en plais idag då jag gjorde vegetarisk moussaka till vårat lunchprojekt i morgon. 
 
Och bra blev resultatet också känns det som.
 
Har även testat basilikasorbet, med dillsnö och krabbsushi med pepparrotskum mm. Idag
 
Kanjana hade sin slutmiddag idag, hon är äckligt kreativ.
Annars då...Jag, idag urnsattes farmor 👵 💜
I helgen som var fick jag åka å köpa ny lur ..z3 då min bestämde sig för att nu är det nog på enkel svenska.
Det blev en kopparfärgad en denna gång, och är nöjd än så länge.
 
Det slår mig ofta hur min blogg förändrats genom åren...från sjsjukdom, ångest, elände och misär till den Frida jagar idag. Hur mycket jag faktiskt klarat att ta mig igenom i livet. Undrar ni något om det så fråga bara 😀
Ligger i badet....pöss
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0