BACK TO SCHOOL!

   2015-03-13 - 23:20:00
Här ligger jag nyvaken fast det är dags att lägga sig :p vi kollade på draculafilm å jag somnade som vanligt och vaknade och vi insåg att klockan bara var 21 HAHAHA!
Nu har en vecka i skolan gått igen, och jävlar vad fort den gått dessutom :o Hade tema kallkök så der var gravningar, inläggningar, sallader mm. Som stod på schemat.
 
Rosencanap'e
 
Ceasarsallad
 
Nicoisesallad
 
Varit och klämt på olika vagnar och andra bebisprylar....denna lift blev en solklar favorit :) Dock är vagnarna sjuuukt svåra att hitta en favorit bland.
 
 
Här är TAKOs vagn som jag blivit förtjust i. TAKO är ju märket av vagn som jag och Johan skulle börja sälja. 
Lägger bara upp tre av alla härliga färger...
 
 
 
Det råder kulturellt kaffekrig i skolan, så nu har vi tagit steget längre för att skydda våra dyra droppar från kaffetjuvarna som är muslimer :p
 
 
Bobby har varit hos Lönn på semester i Linköping hela veckan och de har visst haft det jättebra :)
 
Han blev dock jätteglad att komma hem till mig och Mange igen <3 
 
Nä nu ska jag sova ...puss <3

Kommentarer
Anonym

Dä va grymt bra! Jag saknar redan!! :(

2015-03-14 - 00:31:50
Lovisa

Är du gravid eller tittar ni liksom för skojs skull?

Svar: Är inte gravid, men jobbar faktiskt på det :) Hoppas bebis inte får ärva mina psykgener bara :-P
Kram
ninemile

2015-03-14 - 05:15:34

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0