JAG VILL BO I EN KARTONG!

   2015-06-26 - 22:21:00
 
 
Hela mitt hem är proppat med kartonger och runtrivna grejjer överallt. Har i princip sålt lägenheten och nu ska vi flytta redan 1 augusti. :o
 
Håller just nu på att gå igenom massa härliga tapeter...
 
 
 
Denna skiftar färg beroende på ljuset..den ska vi ha :)
Ni ser det lila...det kommer fram i vissa vinklar 😊
 
Haft näringslära hela veckan...ljuvligt med helg nu. Men denna vecka har jag legat å sovit i alla fall 2 dagar i skolan. Idag gjorde jag en "Titi" och la mig i duschen 🚿 och sov 😂 typ 1,5 timme. Soffan dög inte idag..;)
 
 
Den 12e åker jag och Catharina till Turkiet och jag har stött på en norska som ska bo på hotellet typ samtidigt så vi ska ut å käka ihop å lite sånt, jättekul ju.
 
Btw krampen har hållit sig lugn sedan midsommaraftons ambulanstripp..
Skönt, men det kommer ju igen, det vet jag ju!
Har inte behövt ta av morfinet jag fick utskrivet...skönt för jag undviker allt sådant så mycket jag bara kan efter att jag blev av med mitt benzo-beroende.
Har förresten varit ren över 8 månader nu.
 
Ordningen är återställd, barnen är här och jag är så glad att just dom är mina "plastisar" sist dom var här hade de skrivit ett brev till mig som gjorde mig alldeles varm i hjärtat. <3
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0