Piccata Milanaise

   2015-01-27 - 19:40:00
 
Idag var det Piccata Milanaise, pilaffris, tomatsås på färska tomater och gröna ärtor.
Jag preppade även mitt kött inför morgondagens dillkött och blancherade det.
 
(Ost/ägg panerat kalvinnanlår, buljongkokt ris, tomatsås och ärtor)

 
Mina läsare har fullkomligt exploderat på senaste tiden vilket jag naturligtvis är väldigt glad för=) Jag vill passa på att hälsa alla gamla och speciellt nya läsare välkoma hit till min blogg <3
Jag har tömt den cerisa Sony Vaion och sa lämna den tillbaka till Catharina, alternativt så säljer jag den för 2.000 kr om någon hör av sig snabbt.
Nu ska jag kissa vovve och ladda inför en ny härlig dag. Förresten så hörde jag allt vårfåglarna som kvittrade glatt i all snö i morse då jag gick i i skolan =) DE NI!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0