VÄRDERING!

   2015-02-26 - 17:35:00
Idag var en mäklare här och värderade min lägenhet. 
Håll i hatten...mitt hem som jag -07 köpte för 60.000kr är nu värderad till 320.000kr, japp ni läste helt rätt!
Detta är ju helt fantastiskt härliga nyheter :)
Kan bli så att jag inte ens behöver låna nåt, utan kan kasta in insatsen på 275.000kr in cash :)
Ibland känns saker bara så himla bra :)
 
Varit på Medicinskt Centrum idag å Ove Nord. Tagit blodprover för att se om jag närmar mig klimakteriet, men han trodde faktiskt inte det :) 
Är ledig idag, i morgon blir det Grosvadsköket igen och nästa vecka ska jag tydligen få göra mat och låta eleverna prova och se om dessa platsar i skolmatsmenyn :) Hur roligt är inte det liksom :D 
 
Pössss

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0