RÅTTINVASION!!!

   2015-12-01 - 19:55:27
Kan inte vara hemma...det stinker LIK i hela huset!!! Måste ringa försäkringsbolaget i morgon och fråga om evakuering. Dom håller på å grejar med det, men jaaa....det är nog svårt! 
 
Idag mötte vi musen Asterix i en kantin i skolan. Utmärglad hade den försökt ta sig upp utan att lyckas.
Jag tvångsmatade raringen maränger och hallonsorbet och sen tog jag den innanför jackan å skulle ta hem till min egen råttfarm ;)
Kände hur han rörde sig när ja åkte in i Finspång, men när jag kom hem hade Asterix somnat in. Tänk om det blev för varmt? För han började bli lite piggare först :(
Sov gott lille vän <3
 
 
 

Kommentarer
Frida

Nej men va söt, synd att han inte klarade sig :(

Svar: Jaaaa :( jättego var den kram
ninemile

2015-12-02 - 05:46:30
URL: http://fridanyburgs.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0