LIK

   2015-12-02 - 20:22:52
Ni vet väl för gud skull att försäkringsbolag INTE täcker skador som har med vilda djur att göra!? Så med facit i handen hade det varit bättre med tamråttor som sabba i huset??? 😂 
Hgf försöker hitta evakueringsboende till oss vilket verkar trögt. När jag kom hem idag plastade å tejpade jag igen dörrarna till hallen...
 
 
Vi kan ju ändå komma till köket från vardagsrummet å vi har en hall till m ytterdörr vi nu får nyttja. 
Stanken är bättre här inne i resten av huset nu faktiskt. 
 
Blev uppringd av Inspectera som var här idag igen och kollade. Han sa att läget är nu akut, vi har en öppen motorväg för råttorna in i huset och antingen får de fixa detta nu, täta hela huset eller så måste vi flytta ut å ingen alls kan bo i det sa han. 
 
Bra bantningsmetod här iaf...kanske kan ta betalt å låta folk komma hit å ha spyan i halsen en tid så de minskar i vikt. De kan låna crossen mä..den står mitt i stanken 😂 
 
 
I två dagar har jag nu proppat till min provmiddag jag har i M2 projektet i morgon...då smäller det! Känner mig lugn och har en bra mise an plais så det känns bara bra.
Håll tummarna, så kommer bilder på rätterna i morgon. Puss

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0