JYCKEN SOM LÅSTE BILEN...

   2015-08-12 - 23:13:00
...Ja ni läste RÄTT!!!
Hämtade ut pengar i automaten i Finspång i lördags och hade Volvon. När jag är 3 steg från bilen hör jag *shonk* VA?? Låstes bilen?????? JAPP, å Bobby tittar förnöjt ut genom rutan med tassen på låsknappen! 
Nyckeln...I bilen, mobilen likaså. Och reservnyckeln hade jag hämtat i lägenheten och även den låg i bilen HAHAHA!!!  räddningstjänsten, frissan på håret, och assistanskåren fick rycka ut å hjälpa till på olika sätt. Det gick bra och Bobby kom ut... Och kostade 1500 spänn den rackarn!!! 
 
Sen harde vi grillkväll med familj och grannar.
 
 
 
Ligger för övrigt hemma och är sjuk...har gjort det hela veckan. Idag trimmade Bobby och samtidigt var jag på smärtutredning i Linköping. Bla. Känner jag ingen kyla under en av mina fötter...
 
Pusshaj

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0