STRUTSARNAS ÅTERKOMST!

   2015-04-17 - 16:39:14
Jag har haft praktik på Östgöta Kök-ekbacken en vecka nu och måste säga att det känns mycket märkligt att komma som kockaspirant på praktik och inte få laga mat...vad fan tänker man då? Jag har preppat hela veckan...bla. Delat 160st tomater, skivat 23kg färskpotatis med kniv och skött diskrummet...det mest avancerade jag fick göra var att blanda ihop Mayo med soja HAHAHA!!!
Har slutat där nu och ska till ett annat ställe resten av veckorna.
Idag var vi med skolan på Vikbolandsstruts och det var skitroligt
skitroligt. Ni vet bälte att en struts ser en sketen snusdosa på hela 1,5km avstånd :o
 
 
 
 
TITTUT!!!
 
 
 
Nu blir det grilla struts i helgen och jag har redan provruvat det tomma ägget hemma i sängen...😜

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0