NYA HÄRLIGA VINDAR=)

   2014-09-26 - 19:15:00
Idag kom jag till golfklubben där jag betar av "praktiktimmar" och eftersom jag bytt lite dagar å så, då fick jag idag jobba med "nalle Puh" Kände att vi har ASMYCKET gemensamt och vi gick där å rensade ogräs, drack kaffe/te, gömde oss i omklädningsrummet då och då för å sitta å snacka istället. Nu känns det skitkonstigt för han ska vara där minst till januari :S Å jag har bara  5 timmar kvar som jag gör nästa vecka...vi bestämde i alla fall att jag ska komma nån av dagarna som NP är där på=) hade skitkul och vi hade ganska mycket...grova och även roliga saker gemensamt som vi kunde snacka om! kan säga att jag beundrar hans livskraft!!!
Vi avslutade jobbdagen med lite smörgåstårta uppe i verkstan=)
 
En ny vän till förhoppningsvis=)
 
 
 

Skadad ...ser ogräs överallt :S
STIL GRABBEN ....STIL =)
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0