NEDTRAPPNING

   2014-09-10 - 20:50:00
Jag har inte så mycket att säga men...
 
BENNY JAG SAKNAR DIG! 
Vet att jag inte varit mig själv sista tiden och nu vet han i alla fall varför!
jag får skylla mig själv :(
 
Idag har vi börjat minska ytterligare en Stesolid per dag så det tar sig...men att det ska ta sån jävla tid alltså!
tror äntligen jag kommit underfund med hur jag ska ta dom för att slippa den förbannade abstinensen. Måste vara BENHÅRD på att ta den i rätt tid, det får inte diffa ens på en halvtimme för då kan det vara för sent.
 
I dag träning, sedan dietisten där domen löd -3.4 kg sedan sist varav 3kg fett och 0.4kg vätska  =)
Det betyder att jag nu minskat 11 kg sedan i februari=) Rätt ok, dessutom hade jag käkat "frukost" innan vägningen så det är nog egentligen ytterligare lite på minussidan =)
 
Nu håller jag på och låter min hårfärg "fade out" det går ju fort med dessa nyanser så jag är bara snäppet över gammelrosa nu i längderna. tyckte om det, men vill inte ha det fela tiden. och nu känner jag att jag vill bli mitt blonda JAG igen!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0