MODELL

   2014-09-25 - 11:34:16
Nu har jag åter igen blivit kontaktad av en modellscout!
 
Hans fråga:
Hej! Intresserad utav att bli modell? Har jobbat som professionell fotograf och agent i 6 år! Och nu söker vi framtidens tjej modell inom hm,bikbok, gina tricot och även Victoria secret! Ingångslönen ggr på ca 17000! Kommer vi överens så kommer du få ntyg,utmärkelser och avtal! Studion ggr i sthlm och vi står för alla resekostnader! Och jag kan även komma till dig,! Låter det intressant?
 
Han jobbar alltså på Elite Models i Stockholm och jag ska sända några provilder till dom för "analys"
Kan ju vara kul kanske...Ska fundera på det och kanske göra en provplåtning i alla fall! =)
 
Scouten säger att jag är magiskt vacker ;)
 
 
To be continue....<3
 

Kommentarer
Anonym

Du är magiskt vacker!

2014-09-25 - 15:21:11

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0