MISSION COMPELETED!

   2014-09-17 - 16:20:35
I dag har jag officiellt avslutat mitt Boendestöd, men kommer ligga hos dom som ett serviceärende där jag KAN ringa dom om jag dippar, eller behöver hjälp med något men man har inga planerade fasta tider osv. känns bra!
 
Varit å härjat på "praktiken" idag. Älskar känslan att ligga där i gräset med handskarna å jobbarbrallorna på och rensa ogräs, hugga kanter å lassa ved=)
 
Om en liten stund ska jag hämta upp Catthis och vi ska på premiären av den nybyggda delen av AKTIV HÄLSOCENTER så det blir nog spännande=)
I morgon är det näst sista marknadsdagen och jag kommer bara kasta ut en stor plast och lägga allt som ska säljas och skriva en lapp -KOM OCH SIMMA I VÅRT KLÄDHAV! =)
 
Nehepp, om man skulle ta å kissa vovven då innan de e dags. han har ju varit ensam nu redan idag så han ska få va med moffa och mommo=)
 
Bjuder Er på lite fika såhär för att fira mina framgångar i livet som sakta men säkert börjar ta form på allvar!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0