FLYING FISHES!

   2014-09-13 - 21:52:00
Har idag mött mannen i mitt liv!
Herregud, han bara stod där framför mig och lekte med sina uppblåsbara radiostyrda fiskar på Siemens öppet hus idag i nya lokalerna i "Dalen". HAHAHAHAHA Har fått  fin kontakt med honom och detta är nåt vi måste vidareutveckla. Den andra jävla bebisen som nu visat en sista gång vad han går för säger jag bara .....GAME OVER!!! Du missade förmodligen ditt livs bästa chans att få en kvinna som avgudar sin man och gör allt för honom!!!!
DU ÄR INTE VÄRD DET!!! Och som vi alla vet...Frida prioriterar svarta män =D
Det är som alla omkring mig säger...skit i honom han är trasigt gods och vet inte vad han vill i livet!!! Och JA jag skiter fullkomligt i honom efter att han
inte ens vågar svara i telefon på egen hand längre...han är inte värd skiten under mina skor..=)
 
Nu har datorn försökt kväsa mig 3 ggr, men inat vaknade jag av att jag fick den rätt i nyllet, näsan klarade sig faktiskt denna gång, men jag har ett BLÅMÄRKEi nyllet!

Klart det ska va ROSA på industrin!
Fetaste tältet jag sett, var mer intresant än den 360gradiga film som visades i det =)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0