FITNESSGURUN!

   2014-09-15 - 20:46:47
I dag har jag börjat köra 75 minuter  fettförbränning istället för 60. Kändes skitbra. Sen körde jag insida/utsida lår, å så mage/rygg. Ett förbaskat bra pass helt enkelt =)
Den åkte jag hem, gick på promenad med lillkisen och sen lagade jag falukorv i ugn med bacon och ädelost, men suget på meten varade inte ens tills den var klar....käka lite lite....finns kvar iaf.
Klippt av en jädrans massa fluff från min lille herre och han var inte överlycklig kan jag säga...men det blev ok, inte BRA, men OK! =) Han e fin ändå <3 Sen badade han och kröp ner under mattes täcke lite frusen <3
 
 
 
 
Vi vilade lite och sen har vi varit hos Catharina å fikat=)
Har haft ganska mycket ABS -känningar idag,jobbigt som satan, men jag klarar det! JAG SKA KLARA DET och jag VET JAG KOMMER KLARA DET!!!
 
 FUCK YOU BENZO

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0