DU HAR BLIVIT LUUUURAD!

   2014-09-23 - 19:19:57
Sålde nåt för  500 kr i lördags till någon jag litade på och jag gick tom. med på att få pengarna senare under lördagskvällen. har tjatat sedan dess och idag låg kuvertet med pengarna i min brevlåda...men drygt hälften av vad som var sagts ...thats it! Och då jag kontaktar personen så blir JAG idiotförklarad för att jag vill ha mina pengar!!! men har fått veta nu att hon tydligen gjort sådant här förr mot sk. vänner. En till råtta i Finspångs kloaksystem mao.
 
Jag är worldchampion på kanthuggning=) WOOOOH å så på med stenmjöl så vill inte ogräset komma upp=)
Fint märke på redskapen här tycker jag =)
Brann ju lite här i lördags kväll!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0