LIGHTS IN THE DARK

   2014-11-24 - 20:55:14
Idag har jag fått upp ljusslingorna på balkongen igen 😁
 
Jag är mer eller mindre däckad med världens förkylning men trots det så körde jag lite lätt träning i morse.

Har mest legat under värmefilten å myst idag med Bobby. Jag körde tjejerna till dansträningen och vi poppade lite i bilen.

I det stora hela är allt bra...tog en stilnoct mest för skoj skull inatt och det resulterade i att jag messa Mange att ja skulle steka köttfärs på gårds åt turkarna....ööööh?!:)

 

mått skit av den nästan hela dagen idag med...nä jag fortsätter min drogfria liv :)

 
Väntar på Porrasise och är mest slö. i norr kommer nästa dietist-dom...fortsättning följer

 

lövrre

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0