JAG ÄR OTROGEN!

   2014-11-13 - 19:20:00
Ikväll ringde nån snubbe på hemligt nummer till Mange och sa att jag minsann är OTROGEN HAHAHAHA förlåt, men jag kan inte låta bli att garva!!! =D JAG OTROGEN???!!!! HAHAHAHAHAHA
 
Folk har tamigfan inget liv och detta tyder ju bara på att någon därute är jävligt sugen på mig men inte lyckats charma mig under all den tiden jag varit singel!
 
Desto värre för honom nu då att varken Mange eller jag tar åt oss av detta utan garvar åt det. Hur fan skulle jag ens kunnat vara otrogen då vi tillbringar nästan all tid tillsammans!!!? =)
Tycker det ska bli jättespännande att få veta vem det är.
Nä att hålla  på med sån skit ligger verkligen inte för mig och det VET varenda jävel som känner mig!!!
 
I dag har jag varit å trådat ögonbrynen=) Och jag har städat, och varit med Lena lite. I morrn ska vi på begravning i Stockholm och Bobbert ska vara hos Catthis=)
 
 
HAHAHAHAHAHA jaaaaa va ska man säga...HAHAHAHAHAH Nä nu ska ja mysa vidare med alla män jag har här ;)
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0