GRAYDAY!

   2014-11-22 - 15:59:00
Alltså idag har solen faktiskt varit framme på ...öööh? Ja jag vet inte hur länge, men nu är det åter grått och jävligt ute :(
Varit med mamma  i stan och hon köpte ny laptop och 3 hemtelefoner. Själv lämnade jag in HTCn då kameran blivit skit på nå vis:( Så nu är jag tillfälligt utan telefon och det är faktiskt ganska skönt trots allt=)
 
Vi gick in på XXL Sport och mamma hittade julklappar till Bobbobert och en 5:- pipleksak i form av en hoprullad tidning som han fick idag då han var hemma kvar då vi åkte till stan. Han bar den leksaken nästan hela vägen då vi var på promenad när jag kommit hem...han e sååå söööt <3
Nu håller jag på att tvätta, jag är nog den som faktiskt inviger nya maskinerna i tvättstuga nummer 1 =) Vi fick dom igår tror jag det var=)
 
Blev ingen träning i morse som jag tänkt:( Vaknade med ont i halsen och urinvägsinfektion IGEN :( FAAAAAN! Så nu fick jag svära över det eländet med lite...har tatt lite antibiotika och hoppas det räcker så.
 
Ska fasen träna i morrn, så är det bara...om jag inte mår sämre än idag vill säga. Jag har 2 klienter faktiskt som jag coachar med träning och kost via internet nu. Jättehärliga tjejer som är jättepeppade att komma igång på allvar, känns roligt.
 
HÄR HADE JAG SKRIVIT NÅT...MEN ÅSNORNA BÖRJA GNÄGGA...DOCK ÄR DET VÄL MIG Å INGEN ANNAN DE BÖR GNÄLLA TILL????? Vad har min MAMMA??????? MED MIN BLOGG ATT GÖRA??????HAHAHA BRA BUDSKAPET ATT JAG ÄR LIVSFARLIG VERKAR GÅTT FRAM...TRÅKIGT ATT MÄNNISKOR INTE FÅR MÅ LIKA BRA SOM JAG....
:)
 
1 december ska jag börja 3 veckors utbildning i stan. Det är en förberedande utbildning för att se om jag sedan vill hoppa på den riktiga utbildningsstarten som är 22 december. Och om jag gör det så kan jag om något år titulera mig som KOCK =) Har blivit mycket mer intresserad av att  laga mat nu faktiskt. Och kollar alla kockprogram på TV, det är rätt kul faktiskt =)
 
Tänker mycket på min Marie idag, vet  inte varför. Åkte ju förbi i Ljura igår, undrar om de bor kvar där eller flyttat till större? Skulle vara skoj att introducera henne och Bobby för varandra faktiskt.
Nähäpp....fan jag måste ta tag i det hela och spara all skit jag ska ha kvar från gamla laptopen och dra över till denna, men jag tycker det är så TRÅÅÅÅKIGT! Kanske i morgon?!
 
Å så lite bilder på det...
 
Yoghurt-lover
Mina småfisar
Igår kom KIAn hem igen =D
 
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0