TRÄNING x 2

   2014-05-21 - 00:24:00
Körde fettförbränning både i morse och nu på kvällen en timme varje gång.
varierade mig dock lite och tog löpbandet i kväll istället för crossen. Varit på möten i stan (Hade den grå Bench-jackan på mig och några tanter på en bänk sa till varandra -den där jackan var snygg, när jag gick förbi=)) och nu har jag suttit och pratat med Emrah några timmar <3
Han ska göra sin slut-tenta nu snart på universitetet och vi konstaterade att om jag skulle komma innan det är klart skulle han inte kunna plugga en endaste natt:P (INTE BRA)
 
Jag har hittat en business som jag ska träffa de nuvarande ägarna på fredag. Då får vi se om det kan vara något för mig att ta över...hoppas för ett eget är ju det jag drömt om hela livet egentligen.
 
Spännande=)
 
Nä nu ska vi krypa ner i kojen och nanna lite innan klockan ringer för träning vid 7. Sedan ska jag fasta ett dygn på bara vatten typ inför nästa coloskopi på torsdag då jag för övrigt även ska till Linköping och göra en undersökning av mina nerver.
 
Turkisk ungkarlslya =)
 
Najtinajt <3

Kommentarer
jennie pluggar i los angeles

Härligt :D

Svar: jaaaa eller hur =) <3
ninemile

2014-05-21 - 03:22:24
URL: http://jsjolin.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0