KÄNSLAN AV ETT VÄNTRUM....

   2014-05-24 - 22:08:00
 
Bara längtar, väntar och längtar!!!
 
 
I dag tog jag med mig Bobby och Catthis till Skiren och Bobby badade och plaskade i dag med. Till och med jag var i och blaskade lite, men det är ju så snuskig botten...blääääh! Tur det finns flipflops=)
 
Började faktiskt städa balkongen idag äntligen=)
Tänker inte ha så mycket blommor i år...
 
Sen rensade jag frysen på 3 kassar gammalt käk, synd man inte kan skicka det till Etiopien eller något:(
 
På balkongen fick jag ihop 4 kassar skräp, inte illa det heller!
 
Har abstinens idag...jag har haft en träningsfri dag, den första på en vecka faktiskt...:S
Det har varit skitjobbigt, men nu är det kväll så jag firade med en Baileys för jag har i alla fall ätit hälsosamt i dag med...det går jättebra med kost och träning nu och jag har ju minskat 5 kg sen jag började på allvar för nån månad sedan eller två=)
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0