BUSINESSWOMAN, TO BE OR NOT TO BE?

   2014-05-23 - 20:34:34
 
 
                                             I dag har jag varit på ett första möte med ägarna till en verksamhet som jag förhoppningsvis kommer att överta framöver. Håller på och kollar årsredovisningar och ska kolla om företagslån med banken på måndag mm.
 
Tanken är att jag ensam kommer stå som ägare och även kunna ha en anställd på 50%.
om Emrah kommer hit så kan han gå SFI samtidigt som han även jobbar i butiken och det med detta blir en "familybusiness" där bådas löner ju faktiskt går till samma hushåll =)
 
Om man inte vågar satsa ....då har man inget att vinna....!!!
Inredningen är redan under skapande i min hjärna...limegrönt och vitt=) Verksamheten kommer även att byta namn men det är inte klart ännu=)
 
Jag hoppas på ok och bra siffror från alla håll nu så att jag kan bli egen företagare innan året är slut:)
 
För övrigt så har jag tränat, ätit bra och allt har funkat kanon även idag!
varit hos studievägledaren med, men en egen business ligger varmare om hjärtat.
Det har alltid varit en dröm!
 
 
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0