VÅFFLOR OCH SKITIT BADVATTEN!

   2014-03-25 - 19:36:00
I dag har jag och Bobby varit och käkat våfflor hos mamma å pappa. Syrran å Pata kom hem från Maldiverna och jag konstaterade att de var ju dyngskitiga så det måste vara grymt skitigt vatten där borta...
 
mammi & sis
 
       
 
Jag fick en fingerborg till min samling och en flaska med Maldivsand =D
 
En del resenärer köper hem lite mer udda föremål på sina resor...och det är INTE småburkar i den....once u open it u have to eat it =) (blir kul)
 
Mitt kök
 
Nu ska jag sova för att vara på träningen i morgon bitti.
Just nu håller "rekryteringen" av hundvakt på inför min och Catharinas utlandsresa i maj =) Verkar inte bli allt för svårt faktiskt =)
 
Idag skulle han ha med sig sitt upphittade "spunkcykelhandtag" till mamma & pappa å det sprang han glatt runt med, sen pangade vi ballonger och hade disco i köket han, jag och syrran till polsk pop =)
 
TU JES!
 
I morgon ska jag även lämna in min skittrasiga telefon å se vad dom kommer säga om den då! :(
 
XXX
 
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0