TRÄNINGSVÄRK!

   2014-03-27 - 17:36:00
Nu har jag haft träningsvärk i 3 dagar och jag ÄLSKAR känslan...IM BACK=)
I dag har vi varit ganska slappa faktiskt...vi träffade Lukas å Pia ute i skogen för att busa loss och skita ner oss som bara fan för att sen åka hem å duscha båda två.
Bobbsen fick sin andra dos mor noskvalstren och har med detta bara en dos kvar som han ska ha om 2 veckor=)
 
Efter allt detta härjande så la vi oss för att kolla på en film för FJÄRDE gången, men jag lyckades inte hålla mig vaken denna gången heller så nu raderar jag skiten från minnet och lägger in nåt annat som kanske kan hålla mig vaken en stund i alla fall=P
 
I morgon blir det en timme styrka i gymmet, sen blir det gympa och "puls" (crosstraining i grupp)
LÄNGTAR och ska dra dit redan vid 08-tiden tänkte jag=)
ALLA säger att "skitgymmet" jag jobbade på fortfarande ekar ödsligt tomt men när jag åkte förbi idag så såg jag minsann EN  som tränade HAHAHAHAHA GÅ I KONKURS FÖR FAN...Å GÖR DET FORT!!!
 
Näää, ska se om det finns nå film som är värd att satsa på såhär på kvällen och medan jag letar film, så bjuder vi på redigt mysiga gosbilder från förrgår kväll då vi skulle nanna för natten ...=)
 
 
 
Hur söt å charmig kan man egentligen vara hörrni? <3
 
 
 

Kommentarer
Viola Söderberg -träningsnörd på Rymdgymnasiet i Kiruna

hade träningsvärk hela förra veckan typ:/ Gå gärna in och läs på min blogg om när Christer Fuglesang kom till min skola:) Ha en fin dag!

Svar: Hej...ja förr levde jag med kronisk träningsvärk=) Ska kolla in din blogg...låter spännande=) Kram
ninemile

2014-03-27 - 18:37:31
URL: http://weightless.myshowroom.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0