SNÖ-REGN-SNÖ-REGN-BLÅST

   2014-03-26 - 19:32:06
Hey hooo!
I dag var det träning 1.5 timme som gällde=)
1) gympa
2) mage/rygg
3) rörlighet Vete sjutton om jag kan hålla mig borta i morgon eller om jag ska ta ett classic styrkepass då kanske=) annars blir det DET på fredag + 2 pass =) "LÄNGTAR"
 
Sen åkte jag och Catthis till stan...fixade lite nya gymhandskar å sånt å sen åkte vi hem och fikade hos henne med våffla å thé=)
 
Blev Energestic Guard-handskar som är högre över handlederna och ger mig extra support för mina ofta onda handleder. Härligt att det finns såna=) Dom sitter som ett smäck så jag ska nog slippa valkar i händerna för att de är för stora med;)
 
Hittade lite annat kul på rean med =) SÅ FEEEEEEETA=)
 
Har lämnat in min kaputta mobil på lagning så får vi se om jag hade tillräckligt kort kjol för att få det på garantin ;) (just kidding)
När vi kom hem från C var vi skittrötta och tog en powernap och nu ligger vi här som 2 döa böcklingar med grön starr å tråkar oss.
Håller på att fixa med hundvakt till lillen till i maj då vi drar på semester till sol och värme=)
 
Undrar vad man ska hitta på nu då? btw så är det tydligen lika lite folk på skitgymmet jag jobbade på en tid som då jag slutade...vem tror man kan bygga ett 5 milles gym i FINSPÅNG när det finns 2 etablerade? Jag skäms att ens ha visat mg i deras turkosa outfit:S BLÄ! Hoppas de går i konkurs snarast=)
 
Är så sjukt sugen på att börja med boxningen på Akilles nu med....skulle ju det, men nääää STOPP, en sak i taget och jag har ju faktiskt en inte så jäkla smart placerad piercing som inte går att plocka ur hur som helst...men nästa gång den beger sig på vift ut ur min kropp så ger jag fan i att skaffa en ny (tror jag;)) Å då kan jag joina Akilles igen om jag vill...men tävla är ju ute för nu är man ju över 34 bast HAHAHAHA <3 RETARDRULES!
 
nä nu ska jag segla vidare, snart dags att sova...i morgon är en ny dag=) Då blir det bus med Lukas =)
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0